Ta Tag i Livet!

2010-11-16, 19:58:42 / Kategori: Allmänt
Tjenis!
Igår var det slutlipat. Jag såg solstrålar i fönstret på min lunch.
Jag gick upp till spa´t efter jobbet. Jag åkte ner till Fam Svahn/Dahl senare på kvällen.

Snart flyttar jag in i mitt hus.Snart köper jag en bil. Snart bokar jag resa till Thailand,el? ;-)
Varför klaga. Brukar oftast bara vara lycklig o glad. Så kanske var detta min klagovecka för året 2010.
Året har varit galet,INDEED!
Dalar & Toppar.
Topparna ser ni här ovan. Dalarna har väl varit allt som hänt sedan jag kom hem till Sverige.
Och att jag gått igenom allt detta själv. Konstig känsla då jag varit i förhållande i hela mitt,..
15år tills 26år.

Att dela något med någon är fint.
Att kunna kramas när man är ledsen är skönt.
Att störa sig på kläder som ligger på golvet är faktiskt också bra.
Håll hårt i personen ni älskar!


Tur att jag har mina katter dom funkar också ;-)
Ska bli så skönt att få mysa med dem när jag flyttar in i huset..

Kärlek & Respekt
m


Marie

..men man måste få vara deppad och ha sina dalar ibland också, hur ska man annars kunna uppskatta topparna? ;)



Nyfiken på hur det gått med el bilo!



2010-11-16, 20:29:03 URL: http://majjamej.blogspot.com

Wiwi

thailand är aldrig fel... kör en sista minuten vettja... sol, värme o goooo mat!



2010-11-16, 20:48:16 URL: http://wiwis.blogg.se/

Olof

...för där bor ingen Claesson på Trossv 4 eller?!?!?! ;)



2010-11-16, 23:35:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?