No 9-5

2010-11-22, 10:27:59 / Kategori: Allmänt
Hej readers !!

Mirre är fortfarande ovan att ha knastider att jobba på.
Denna vecka jobbar jag, Tis-Ons ledig Tors sedan är det Fre-Lör-Sön som gäller.
Hade min lunchvecka förra veckan så nu är det bara kvällar i 3 veckor framöver.
Blir antagligen jobb på Nyår också. Fast hellre Nyår än Midsommar.

Igår fick jag en Milledos. Coolaste killen. Han har fortfarande lockarna kvar! Det ni!
Min protest på bloggen gjorde sitt ;-)




Efter Viskafors så blev det Adventskickoff hos Mia Olof & Engla.

Pepparkaksmuffins,lussekatter,julkortsfix,julmusik,brasa...
Bra Leverans på trossvägen igår ;-)
Thanky!

Marie

Åh, härligt julemys!



...och lockarna är nog i farozonen. Mormor Else hotar med att HON kör ned till Flo och klipper honom själv om inte Vi gör det snart. ;)





2010-11-22, 11:41:43 URL: http://majjamej.blogspot.com

Emma Brissman

Åh så härligt! Jag älskar denna tiden med en massa mys!



2010-11-23, 11:37:54 URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?