Lördagskväll

2010-11-20, 21:42:52 / Kategori: jag
Heeej!
I vanlig ordning blev det rödtjut igår efter jobbet.
Jösses vad det var välbehövligt!
Tokstressig vecka. Har väl hostat upp sisådär 1200tallrikar mat.

Vi hade supermysigt. Det var jag & Sandra och hennes vän först på Stadt.
Så himla härligt att man väljer att stanna på sin arbetsplats.Frivilligt.
Det är verkligen bra folk på stället :) Det Gillar vi!
Sedan tog vi oss till Grappa där David mötte upp oss. Några glas senare och en god TapasTallrik gick vi vidare till RedRoom.

Mycket trevligt och spontan kväll.
Idag har det varit lite slött.
Blev uppringd av Linn som har lika svag karaktär som mig.Hon hade svirat om och sa att jag var välkommen in!
Men mina rosamysbyxor är väldigt sköna ikväll.
Så nu sitter jag i soffan framför filmen HeartBreak Hotel.

Ses imorgon Lovers!

ps. Vill nån gå på Harry Potter filmen med mig i veckan?
Bio själv känns sådär..
Jag kan imorgonkväll,mån och torsdag!
VA sägs?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?