Helg redan

2010-11-25, 21:20:10 / Kategori: jag
Tjenna!
Mirre har bara jobbat två dagar på denna vecka hittills.
Känns ju som jag haft helg och börjar min måndag imorgon.

I Tisdags jobbade jag kväll och i Onsdags var det 8-17 jobb.
Fick sova över på hotellet i Tisdags vilket var sköönt att slippa åka hem för att sova 6h
och sedan jobb igen.

Och efter onsdagans jobb blev det quiz med jobbarkompisar och Martina.
Trevligt Trevligt.

Och idag så tog jag tåget till Göteborg. Kollade bil och slog till.
Möte på jobbet i eftermiddags. Efter detta gick jag & Martina upp till Asia Spa!
Älskar det stället!




Får inte heller glömma att nämna biljettköp till HåkanKråkan i sommar,med bästaste Elin!
Full Fart Och Välkommen helg!
Jag kommer mest vara på jobbet,vill ni ses blir det vid 23! Cappisch!?

Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?