Dipp!

2010-11-14, 12:34:11 / Kategori: Allmänt
Japp, jag vet.Dåligt med uppdatering det senaste.
Sedan jag kom hem från Malta i Tisdag har det varit fullt ös.
Jobbat lååånga dagar hela veckan.Men idag är jag helt fri.
Ska faktiskt åka och kolla på en bil som jag hoppas kan bli min faktiskt.
En liten skrutt får det bli denna gång.

Vi har haft menybyte nu i veckan och det har varit asmkt att göra.
Igår var det 200 gäster och det fanns ingen tid att vara bakis som jag faktiskt var.
Blev lite utgång i fredags. Började med AW vid 23tiden. Asmysigt när alla som slutat jobba samlas i baren.
Tar ett glas el två och så går man vidare.
Livet som singel gör ju att man blir sjukt social på helgerna.
Att vara hemma fredag-lördag känns mindre lockande,mest ångestfyllt faktiskt.
Så lite rött med vänner är det bästa!





Avsmakarna i Torsdags !
Verkar som menyn blev helt okej ;)

Nu ska jag på Date med Ari Gold ett tag

KramKram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?