50saker som ni kanske inte visste

2010-03-25, 22:39:51 / Kategori: jag
Hej!
This is me.. I listformat! :)

01. Otroligt morgonpigg
02. Jag somnar nästan alltid då jag ser på film ;/
03. Det måste vara knäpptyst för att jag ska kunna somna.
04. …och nu förtiden sover jag ca 6h i snitt..nattuggla light ?;)
05. Jag är romantisk.
06. Jag älskar att bli bortskämd.
07. Mitt bästa smeknamn hittills är Kärleken...
08. Jag älskar att sola
09. Är jag solbränd mår jag extra bra
10. Gillar att se skräckfilmer men ångrar mig alltid efteråt, har sån livlig fantasi och blir rädd för allt.
11. Sjukt mörkrädd
12. Är väldigt glad
13. Har 6 tattoos
14.Har mycket energi
15. Grym på att laga mat!
16. Gillar att bli pussad på halsen
17. Kommer nog aldrig bo i Sverige under vinterhalvåret igen..
18. Beroende av yoga
19. Älskar design
20. Har varit med i tv med Mat-Tina
21.Kramas är mysigt!
22. En dag kommer jag bo i NY :)
23.Min längsta anställning på ett jobb nångång är 3år.
24. Sport vad är det?
25. Har ägt 2 hästar. Underbar tid i mitt liv!
26. Gläds åt andras framgång!
27. 27 år fyller jag iår!
28. Hatar att tanka bilen
29. Och att vänta på försenade flyg tåg m.m
30. Jag framstår nog som blyg bland nya människor, men jag är bara observerande…
31. Rom&Cola är favorit drinken! Makes me crazy!
32. Pratar inte i telefon om jag inte måste och svarar inte när det är dolt nummer.
33. Älskar fisk & Skaldjur.
34. Stör mig på folk som tuggar med öppen mun.
35. Och Dåligt bordsskick .Ingår inte sånt i uppfostran?
36. Kan bli arg på föräldrar som låter sina barn bete sig hur som helst!
37. Jag har hellre få nära vänner som jag litar på, än flera ytliga.
38. Har alltid umgåtts mer med killar än med tjejer.
39. När jag var 9år skrev jag på ett kontrakt att jag aldrig skulle dricka el röka..Gick sådär.
40. Njuter av livet varje dag
41. Och tänker varje morgon Vilken FAB dag detta kommer bli ;)
42. Undrar hur jag ska hinna med allt jag vill göra i mitt liv?
43. Älskar mina katter och saknar dem grymt mkt när dom är  i Sverige och jag här på Malta.
44. Har en syster som eg är min kusin..det ni! knasigt värre
45. Äger ett hus
46. Och är snart hyresvärd
47. PartyPingla och vaknar utan att vara bakis längre.Lyckliga jag!
48.Min pappa har kallat mig tattarunge..Jag tror faktiskt jag har lite zigernarblod i mig. :)
49. Mitt drömyrke har jag nu!Kock på båt i ett varmt land..
50. Mina motton: Forever Young There is No 2morrow & Carpe Diem! Bra kombo!man kan göra precis vad som om man lever efter dessa...






FUN & FEARLESS IN BARCELONA - Livet vid Medelhavet

SV: men LYX! :-D Tänk på sommaren när du kan cruisa runt överallt, blir inte alls avis nu... haha. Ja, du måste absolut höra av dig om du kommer till Barca ;-D



2010-03-25, 23:08:30 URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Jennyh ♡ svensk tjej på Malta

oh vad kul att läsa :D en del som vi är lika på! men de där med att varje dag blir FAB, haha kan du plz lära mig hur man ska tänka?! :D



2010-03-26, 00:39:35 URL: http://jennyh.se

Wiwi

6 st tattoos... läckert!! har vara sett fågeln, på armen... på bilderna



2010-03-26, 09:39:43 URL: http://wiwis.blogg.se/

Marie

Tror jag hade koll på de flesta. Gillar nr 39 mest! ;)



2010-03-28, 18:28:23 URL: http://[email protected]

Anonym

39an är bra..jag vill ha det pappret. SOm en tavla i mitt hem sedan. Kan de bli en inflyttningspresent tro?



2010-03-28, 22:58:09 URL: http://mirre.blogg.se/

Marie

Hmm.. jag trodde du redan hade fått det...?

Får nog leta i mina gömmor hemma då.



2010-03-29, 13:22:41 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?