Happines!

2010-06-20, 19:00:33 / Kategori: party
Vi grillade igårkväll.
Testade vattenpipa med smak av banan och äpple.
Igår var det 34grader kl 19.Natten var ljummen ! Lovely!

Vi gick loss med kameran totalt som ni ser!
Superkul kväll.
Tack istros crew!





Har precis skrivet menyer för 12 dagar.
Vi får se vad gästerna vill ha men känns skönt att ha planerat lite ialf..

4 tuffa veckor väntar fröken johansson..

Som det ser ut nu blire Malta efter chartern.
Vi ska vara på Mallis i mitten av Augusti för 10dagar charter.
Ta oss upp till Nice i början av sept. för en 4 veckor lång charter
Så tyvärr familjen så kommer jag inte vara på Mallis när ni är där.
Vi drar veckan innan ni kommer ;(

Ha en bra söndagskväll!
KramKram

Emilié

Tjollahopp! Härligt att höra :) Det är så det ska vara. Familj & vänner finns kvar, självklart saknar man dom, men man ses igen. Åhå, det låter trevligt! Ser vi fram emot. Nejdå, har nyligen opererat mig, men ingen fara, har gått 1 vecka nu så börjar bli OK igen. Dags att gå tillbaka till jobb på tisdag hade jag tänkt, så jäkla trist att bara vara hemma. Rastlös till 1000! Ser ut att ha vart en trevlig helg för din del :)



2010-06-20, 19:18:30 URL: http://plump1s.blogg.se/

kariin

Snygging på alla bilder!

Här hemma är knappt sol, bara lite ibland, man blir så less - jag vill steka som du! hihi!



Puss



2010-06-20, 20:28:36 URL: http://somethingileft.blogg.se/

Majja

..åhhh nej.... :((



2010-06-21, 21:24:02 URL: http://[email protected]



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?