Im alive!

2010-06-11, 14:13:14 / Kategori: resor
Dagarna går fort när man jobbar från morgon till natt.
Börjar bli lite trött. Men allt har gått asbra!Alla är supernöjda :)

En av gästerna var inne med mig i köket igår och vi lagade mat ihop.
Hon fick recept av mig och var superglad! :)

Vi har varit på 3 öar, Zakynthos,Korfu och en annan ö..minns inte namnet..Min hjärna är kola efter 711 h jobb och mitt kök kokar av värme.. :)
Nu är vi på Korfu och stannar här till på Tisdag.
Sedan bär det av mot Turkiet.



Jag mår bra och har ett jäkligt bra liv. Min mat äger! ;)
Sjukt bra team på båten. Vi är som en familj och delar allt.
No secrets vill jag lova :) Hahaha!




Hinner inte med idag,ska sova en stund innan min rast tar slut!
Ikväll blir det stor avslutningsmiddag för gästerna och all personal..

Niice!

Puss o Kram
& Kärlek!


Liz Håvemark

shit vad du verkar ha de härligt!!

Har du nån mobil eller telefon som man kan nå dig på? hade varit kul å tjöta lite:)

kraaam



2010-06-11, 17:38:06

vivi

härligt.

solen ser lockande ut och jag längtar till min semester.. aahh!



2010-06-11, 17:58:05 URL: http://bubbles.blogg.se/

simon

the dishes look fantastic! nice job.nice photos too. glad your having fun with the team. enjoy...



2010-06-12, 17:16:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?