Vilken härlig kväll

2010-01-16, 21:13:17 / Kategori: Livet på malta
Min trötthet igår försvann när jag satte mig i bilen till restaurangen som vi skulle till.
God mat & dryck och live-musik en fredagskväll är lycka.
Tjejen som sjung var en levande Spotify,.
Hon körde alla låtar vi önskade ! Tok bra helt enkelt.
Jag tog de lugnt igår, ett par glas vin bara ;) Medans de andra blev pretty drunk...
Vi hade skitmysigt och ännu ett bra hak på Malta.
Riktigt bra utbud av restauranger här :-)

Jag & Belle :)

Simon in action..
Bilderna är tagna med min mob,sorry för dålig kvalite.
Ska fixa kabel så min kamera funkar..lite svårt att hitta här bara.
Kanske kan nån där hemma fixa en till mig?




Marie

Jag kollat med min kollega. Ska påminna honom på måndags om kabeln.



2010-01-17, 13:34:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?