VardagsLyx

2010-01-18, 22:18:33 / Kategori: Livet på malta
Vi stack iväg till detta ställe och körde 1h Yoga ikväll.
Passade på att njuta av pool, jacuzzi,ångbastu efteråt.





Detta liv !
Jag blir så bortskämd så det är sanslöst.
Fick en te serverad nu oxå.
Simon skär ner Ingefära+1tsk honung och slår på varmt vatten.
Prova det, ni frusna själar i Svedala. Kanon för imunförsvaret ;)

Jag vet vad jag kommer vara mina måndagskvällar framöver..
Idag så kom jag för 2 veckor sedan! Tiden flyger iväg.. :)

Love / m

Stefan

Lyxigt!!

Måndagsångesten som brukar infinna sig på söndagarna blir inte lika jobbig om man har sånna lyxgrejer att se fram emot på måndagskvällen.

Ska hem t Daniel, Liz & Stella i morgon, ska bli kul.

Ha det bra & njut av värme och annat lyx.

Kram,



Stefan



2010-01-19, 00:46:20

Vivi

Åh! Göttit. Prova ingefära, lite chili, citron och varmt vatten. Easy on the chili :) Bästa när man är förkyld och frusen. Kram



2010-01-19, 07:29:24 URL: http://bubbles.blogg.se/

Majja

Steve, hälsa lilla familjen!



Murre, du ser, tiden bara rusar på!

För övrigt är jag kär i mitt te som jag fick av dig. Jag tvingar alla att smaka på det och alla älskar det!

Du kommer att få köpa med dig Många paket hem till mig! :)



2010-01-19, 14:58:51

mirre

åh syrran jag vet,de är helt underbart! VAr lite besviken då jag trodde jag skulle åka genom munchen ner igen men icke.. förhoppningsvis gör jag de hem så kan jag köpa mer. Men simon hade hittat nån hemsida då kan vi beställa massa annars!=)jag tror jag vet flera som vill ha mer av det!



2010-01-19, 16:53:42 URL: http://mirre.blogg.se/

Marie

Åh vad bra, jag tänkte på det nyss när jag gjorde en kopp, att man kanske kan hitta på nätet. Så jag vågar inte slänga förpackningen. :)

Kommer bli deras trognaste kund. :)



Hälsa SImon förresten!



2010-01-19, 20:16:23

mirre

hej syrran.ja spara förpackningen..åker jag inte via munchen kan vi beställa ihop,tror nog mia & karro vill ha påfyllning dom oxå och liz med ;)kram hörs!



2010-01-19, 22:22:01 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?