Tjugohundranio i bilder

2010-01-16, 22:39:42 / Kategori: jag
Ni ska få bilder från mitt 09.
Alla tagna med mobilen...



















Nu när jag ser alla bilder skulle jag vilja säga att 09 var ett bra år.
Helt klart massa kul och grymma upplevelser.
Massa Party som ni ser :)
PEKING,hur coolt som helst
Tokbra musiksommar helt klart.
MADONNA,U2,ROBYN,GLASVEGAS,BAND OF HORSES,TIMO
3 veckor semester.
2 ö-life dagar,lite fattigt.Tyvärr sken inte solen mest då jag hade min semester.
Bästa kräftskivan.
Äventyr på malta.
2 veckor semester hemma över jul :)

2010
Känns som att det är lite mer Mitt År.
I GOTTA A FEELING...

tack alla
för
-2009-







Mia

Tack själv för ett mysigt år :)

Sommaren 2010 blir solsäkrast ever.. måste bli efter denna vinter....

Öliv och sol.. underbara vänner och familj.. Kramar



2010-01-17, 10:27:07

Wiwi

tackar så mycket!! :D

helt otroligt att man lyckas vinna, riktigt superglad!



Hahaa... joooo mitt spara år va de jaa... ska iväg till thailand om ett par veckor. Visserligen bara 2 veckor då men men. Så där kommer man knappast spara på pengarna... känns som att det yttrandet får vänta lite ;)



2010-01-17, 11:46:31 URL: http://wiwis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?