Tinad

2010-01-04, 23:28:03 / Kategori: Livet på malta
Äntligen framme!
Lååång dag idag.
Det var ljummet ute and IM IN LOVE.
Värme gör att jag mår så bra. Min själ blir tinad.

Flygplatser är aldrig billigt. TokDyrt att äta sedan spenderar man massa tid =pengar,
och hittar massa nödvändigt man behöver.
Idag så blev det ett par nya solglasögon och 4 böcker.
Har börjat läsa och kan knappt slita mig.
Twilight-böckerna. Ska läsa de två första ialf. Vet inte fall jag vill beta av den tredje innan jag sett filmen.

Tyckte New Moon var så grymt bra,men antagligen så kommer jag inte lyckas slita mig från denna underbara kärlekshistoria mellan dessa 2..
Just nu vill jag vara Bella....

God Natt!
Ses Imorgon!

Mehlin

Tjohoo!! Här snöar som bara den hemma nu....men snart blir ja oxå tinad ;)

Kul att du börjat läsa böcker! De är bra stimulans för hjärnan :)

Ha d toppen nu i Malta....mormor & mamma kanske kommer förbi en sväng ;)

Kramis mehlin



2010-01-05, 10:30:53

Karolin

Man kan säga att du åkte precis i rätt tid. Det snöar så man blir tokig. Kollade flygbiljetter och hittade i slutet av februari för ca 2500 tur o retur!. Tror att jag ska slå till på en resa, ska bara kolla att jag kan ta ledigt. funkar det om jag kommer någon gång mellan vecka 7-9 ?



2010-01-05, 13:01:47 URL: http://karolinhannah.wordpress.com

Liz Håvemark

Tack för ditt snabba svar :) Spännande!! Vi ska öråda här hemma. Lät ju tokbilligt från sthlm, tror kanske att vi ska sikta in oss på att flyga från lite närmre så vi lägger mer tid hos dig och mindre på resa.

Kram kram



2010-01-05, 15:03:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?