stackars mig

2010-01-19, 22:35:42 / Kategori: Livet på malta
Ja jag skulle nog påstå att det var synd om mig idag när mitt öra strejka och trummhinnan ville gå sönder ;(
Det bästa med att vara dålig i utlandet är att man får skitstarka tabletter. Jag blev nerdrogad och sov bort eftermiddagen. Vaknade och var ganska bedövad och döv på ena örat.

Kvällen har vart helt okej om man jämför med imorse.
Imorgon tänkte jag vakna pigg och utvilad utan att ha ont.

Tobbe har vart här och vi har snackat och käkat kvälle ihop.



Den har gosrumpan gav mig kärlek imorse på väg till brödaffären.
Katterna här är lättskrämda och vill inte gosa lika mkt som jag vill.
Men den här rötotten var inte blyg. Min nya kompis..inte långt från båten..


Mjau & God Natt !
♥   ♥  Tack för era fina kommentarer  ♥   ♥

Snygg-Olof

du ska inte klappa äckliga förortskatter, det e därför du blir sjuk...



take care!



2010-01-19, 23:40:22 URL: http://www.laget.se/ifkvarberg

Mia

Olof är rädd för alla sorters djur!!!

Hoppas örat är bättre!!

Själv fick jag åka från jobbet idag för Engla hade väldigt ont i magen och Vinterkräksjukan har ju tydligen börjat... men det verkar vara lugnt..

De hade haft massage så det kanske utlöste nåt??

Kram kram



2010-01-20, 14:38:59

m

klart det inte är OLof ! måste få kärlek nånstans.. :) tror de beror på brist på love isf...

Mia din kille är knäpp,men de har du märkt va :)

hoppas englis slipper kräkis..

puss skype snart hoppas jag!



2010-01-20, 16:54:19 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?