Skärp dig!

2010-01-10, 11:44:05 / Kategori: Livet på malta
Igår så hade jag en down-dag.
Längtar efter er. Kände att 4 månader är en ganska lång tid hemifrån.

Nån av er,skäll på mig lite och säg att jag ska skärpa mig.
Detta är säkert tiden jag kommer minnas som en grym upplevelse. Kankse top-10 på min lista av saker i livet som gett mig mest!
Men igår hade jag ingen som kunde säga de till mig,bara min hjärnspöken som fick mig längta hem.
Jag dissade Tobbe för en ute kväll för jag var bara trött.. Dåligt !

Så snälla nån,ge mig några tänkbara meningar då och då. Jag lär behöva det!

Just nu strömmar Lykke Li ur mina högtalare och jag solar i soffan på balkongen.,
SÅ idag känns allt bättre.
Kvällen ska spenderas medTobbe och ett par glas vin. Ta igen de jag missa igår för att jag var en dålig kompis.....

O well ut i solen igen!

Pussar & Kramar !

systerM

Det ÄR så, du gör något nu i ditt liv som du för alltid kommer att minnas.. Lika soligt som det är på Malta kommer dina minnen av den här tiden att vara i framtiden.

Tänk när du sitter på ditt vitmålade loft och blickar ut över sjön och berättar för dina barnbarn om den fantastiska tiden i din ungdom.. då kommer de tunga dagarna vara som bortblåsta.

Njut och ta en dag i taget, för plötsligt en dag står du på flygplatsen på väg hem igen och ska börja ett nytt kapitel i livet. Då undrar du vart tiden har tagit vägen..



Njut, njut, njut... och ta ett glas vin till!



2010-01-10, 12:29:52

mirre

thanx syster! ;)



2010-01-10, 14:01:53

vivi

SKÄRP DIG!!



kollar flyg,men hittar inget billigt.



2010-01-10, 19:19:39 URL: http://bubbles.blogg.se/

Lollo

hej hjärtat!

passa på och njut nu av sol värme när du är borta, sen när du är hemma och allt är vardag kommer du att längta bort igen och komma ihåg allt roligt du haft! NJut nu! inte deppa! kram från kylan och snön!



2010-01-10, 22:04:06



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?