svensk frukost

2010-02-10, 21:29:52 / Kategori: Livet på malta
Vi startade dagen med massa gott.
Köpte ju kaviar och sill igår.
Jäklar vad grabbarna åt.Sillen tog slut och nästan kaviaren oxå!:D



Min onsdag har vart fiin. Vart ute och tvättat båten och njutit av sol en stund.
Vårrullar och wokade grönsaker till lunch. Gjorde världens bästa morotskaka i eftermiddags..
Longing for 2morrow.. :)

Powerwalk efter jobbet på 45 min och sedan 45min träning som fröken fahrman rekommenderar.
Är helt besatt av träningen nu och äter som häst gör jag också..
Vilket är bra hoppas jag ;)

Nu ikväll har jag msn:at med min Karro.
Vi berättade hemlisar och kom överens om att vi längtar lika mycket efter varann!
Nu hoppas jag att Elin kommer online så vi kan snakkes!

Inte så illa onsdag det inte!

Hoppas ni har haft de toppen!
Cheers! / m








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?