Me so Happy

2010-02-01, 17:54:35 / Kategori: Livet på malta
Ja Mirran lever ett perfekt liv. Fick ett glatt besked idag.
Min Underbara Finaste Sötaste & bästaste Karro kommer till mig.
Äntligen så kan vi kramas i en hel vecka ;)



Det kommer bli stökigt och galet kul, for sure!
1 månad kvar.. :)

Nu ska jag svira om till träningskläder..
Måndagskvällar är fina då vi kör yoga ,jaccuzi och ångbastu.
Idag lägger jag till en långpromme innan.

Och Mille, Grattis på din dag!
kram kram kram

Mille

Jag skriver här också!



Tack moster Miranda!

Jag hade ett jättebra kalas och en mysig födelsedag idag. Båda mammorna var hemma med mig och busade.

MammaM var förkyld och MammaF var mammaledig. Det ska hon vara varje måndag i två månader nu. Jippi!

Kram, jag längtar efter dig jättemycket!!



2010-02-01, 18:13:40

mirre

Jag blir så glad för din kommentar..



2010-02-01, 18:27:54 URL: http://mirre.blogg.se/

Anonym

haha..skulle skriva en mening var det meningen ...Jasså va kul mille att du får lyxmåndagar!;) Sis får krya på sig..drick massa ingefärs te..färsk ingefära som du skär ner o låter dra i varmt vtn!asabra!kram nu ska jags ticka på yoga!



2010-02-01, 18:30:01 URL: http://mirre.blogg.se/

Karolin

Om exakt en månad har jag vart hos dig en hel vecka. Det betyder att det bara är tre veckor kvar till att jag kommer. Jag drömde inatt att jag var på flygplatsen=)Kan inte sluta tänka på hur bra det kommer bli. Jag har med börjat dricka ingefära té. Det är kanon. Love U



2010-02-08, 07:21:17 URL: http://karolinhannah.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?