LoVeLoVe

2010-02-27, 09:23:54 / Kategori: Livet på malta
God Morgon Världen!

Säger så då mina läsare är ute och snurrar runt på lite utspridda platser! ;D
Har precis ätit frukost i solen..
Ska sticka ner till jobbet nu. Sedan blir det balkong HELA dagen.
Verkligen toppen väder!
Så jag säger VÄLKOMMEN TILL SOLPARADISET KARRO! snart är du här;)

Ni får ha en fin lördag !
Ses Senare!

pöss..

Den här lilla skrutten är vid lekparken vid Istros.
Hade ju en sådan här skrutt året 1992.
Lille Pollux 101 cm och envis som fan.Men dock jäkligt söt!
Kunde inte låta bli att gå fram han var såååå söt.


Färska jordgubbar & blåbär som snacks inte illa faktiskt..
Min eftermiddag har vart mkt bra. Balkong hela dagen!
Nu är jag riktigt trött dax för powernap!

Wiwi

myyyyys!



2010-02-27, 11:21:46 URL: http://wiwis.blogg.se/

Alexandra, KAKHUSET ♥

ååh så söt bild på dig och skrutten ♥



2010-03-01, 08:40:23 URL: http://www.kakhusets.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?