Love Life

2010-02-17, 17:20:08 / Kategori: Livet på malta
Halloj!

Igår hann jag inte med att blogga.
Kom hem runt halv sex från jobbet,på med träningskläderna.
Jag & Simon var ute och gick..
Hade nog lätt vunnit i gång om vi hade tävlat igår, för jäklar vad vi gick på.
Helt slut efter 80 min.
Trodde jag stretcha tillräckligt men idag är jag stel som fasen.
Efter det var vi ute och käka middag. Maltas bästa restaurang enligt mig och Simon.
Vi åt pilgrimsmusslor & Moules till förrätt.
Jag tog ankbröst till varmrätt..Det var superduper gott.
Kunde inte sluta äta så det kändes som jag rulla ut därifrån..
En flaska rött till det och vi mådde som prins & prinsessa en tisdagskväll :)
Vi firade att Simon nåt 70kg strecket för första ggn i hans liv! :)
Min förtjänst, lite ialf! ;)

Energin är på topp och jag är världens gladaste känner jag.
Livet här nere är helt grymt.. Kan liksom inte säga de för många gånger..


Ljummna vindar och mycket solsken idag. I Like !

Nu ska jag svira om..strax yoga & bastu!
Hörs ikväll!!

Love from me!


Vivi

Ja vist är den fin :) Har önskat så många ggr att jag kunde ha den.. Korvfingrar? :)

När flyttar du hem?



2010-02-17, 19:02:01 URL: http://bubbles.blogg.se/

Marie

70 kg för första gången i livet? Han måste ha varit en Biiiig Baby! ;)



2010-02-17, 19:46:56 URL: http://[email protected]

Mia

Hej gumman :)

Idag har vi bara tagit det lugnt hemma slutade redan 2 så em har varit lång och skön..

Stina följde med hem så man såg ju knappt röken från dessa damer,

Och då kände jag mig plötsligt väldigt ensam... shit snart kommer kanske den tiden då hon ju alltid vill vara ute.. my god..

Imorgon har vi lite planer på Gekås, jag och Engla, kolla lite..

Så det var våran dag i korthet sov gott... kramar



2010-02-17, 22:27:03

mirre

å fina mia! du kommer snart ha massa små.. när engla är lite större.. ;) kul att höra från er!snart kommer kristin..och stinis kul =) kram



2010-02-18, 00:22:53 URL: http://mirre.blogg.se/

Alexandra, KAKHUSET ♥

sööt!



2010-02-20, 02:02:13 URL: http://www.kakhusets.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?