Det var som katten..

2010-02-12, 13:43:42 / Kategori: party
JA !
Nu firar jag helg.
Tobbe med vanner hamtar mig alldeles strax.
Det blaser tok for mkt ute for att aka farja.. tar ca 20 min men anda.
Jobbigt nar man ar sjosjuk!!
Kommer bli en grym helg. Vi har hyrt ett farmhouse dar vi har pool och nara till stan dar carnevalen ar.
Vi ska laga massa god mat och givitvis blir det god dryck till det.
Thomas ar grym pa gitarr sa det blir mkt sang oxa!! I LIKE THAT ALOT!
Onskar er alla en mysig helg och karlek pa alla hjartans dag!
Fullt klos fran Katten Mirre !
Hoppas pa att kunna uppdatera nanting i helgen.. :)
Annars ses vi pa mandag igen!

Lindis

Ha nu en underbar helg.

Många kramar på Alla Hjärtans Dag till dig från mig



2010-02-13, 15:06:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?