Bravader!

2010-02-05, 17:24:22 / Kategori: Livet på malta
Nu sitter jag i sängen och ska strax ta igen lite sömn.
Blev sent igår. Var borta hos grabbarna, Tobbe Mike och Peter.

Mike & Peter slängde ihop Pannbiff Grönpepparsås & Mos.
Kanon och jag njöt av att slippa laga och fick ist sippa på ett glas rött.

Tobbe säger att jag har sjuka kontrollbehov när de kommer till mat, och ja de stämmer.
Jag har svårt att inte lägga mig i typ;
-Gör så här ist, -Skala potatisen och prata samtidgt! ;) de går..
Var ju grymt hungrig så jag fick se till att grabbarna var effektiva.
Jag lyfter på hatten och tackar så mycket. Kan tänka mig att få lagad mat och bli bortskämd oftare.
I LIKE!

Är rätt sliten har haft 2 sena nätter med lite sömn.
Idag spelar JaRule. Och Tobbe har V.I.P tickets..
Han är trött och sleten och jag med..men ett par timmar sömn och vi är fit for fight ?! ;)
Mirran jobbar imorrn men förhoppningsvis orkar jag gå på konsert ändå..,

Nu ska jag sova en stund.

Ha en niiice Fredagkväll!

Lollo

kankse skype lite senare?



2010-02-07, 14:57:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?