Trevligt

2010-12-06, 18:10:04 / Kategori: Allmänt
Måndagkväll hej hej!
Dagen har plågat mig med en del ångest som kommer ifrån sprit som intogs i Lördags.
Fattar inte varför jag skippar drinkarna och myser på vinet ist ?!

Kändes mycket bättre när Steve trilla in på lunch. Och sedan kom bästa kusinen Liz med Stella.
Liz är bäst på pepptalk! Precis vad Mirre behövde denna dag.

Har precis varit iväg och köpt mat & målarfärg.
Typsikt mig säger jag bara,glömde givitvis visakortet när jag skulle betala...
Blir så trött på mig själv ibland. Yr Yr Yr !

Nu är det terapiarbete för mig som gäller.
Måla fönster och Lister!

Kan oxå nämna att jag längtar grymt mycket efter Thailand just nu..
Koh Pangan & PhiPhi lutar det åt...

Later Lovers!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?