törnrosa

2010-12-11, 02:59:17 / Kategori: Allmänt
Har blivet nattuggla. Helt knas.
Innan sov jag alltid i soffan vid nio snåret..
Lite svårt nu när jag nästan alltid jobbar kväll..

Hängde med bästa jobbarkompisarna efter jobbet.Blev Grappa och en sväng in på Oscars.
När jag kom hem slängde jag ihop sängen!
Ville bara önska alla en god natt sömn och hoppas att jag kommer sova lääänge imorgon..

MILF ! Har du hus? Har du unge? Gud så himla vacker du är! Jäklar vilken Snygg Jacka!
Är det din kille? Är du ifrån Skene? Hade inte du på dig en svart trjöja precis?- Jo det har jag fortf men jag satte på mig min jacka
..
Jösses vad man blir snabb o smidig när man har alkohol i kroppen..
Ovanstående sas från nya ansikten..

Jag sa jag är född 87... El? Nee jag är 27..tog fel där. Fast jag känner mig som en 87...

Hörni...Nu är de sängen för mig..
natti igen.......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZ

Kariin

Haha, du e rolig Mirran! 87, 27 - ja skit samma!



2010-12-14, 11:09:34 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?