Lucköppning

2010-12-01, 10:49:10 / Kategori: adventskalender
Tja!!

Än så länge finns dom inte.
Jag har kommit på en ny kalender. En rätt så cool faktiskt.
En sådan man kan ge till någon som har vart ute och svirat lite för mycket kanske...
En Julkalender i Form av Personlig Lucköppning.
Ha Ha Ha !
För mig hade det inte funkat för året 2010 dock..24 luckor, på tok för lite.

Min julkalender i år bjuder på lite av varje.

1 december´s
Får bli ett par kloka ord..

.U Live U Learn, U Learn U Live.



S

Självmordsstatestiken hade nog ökat oerhört om man under en månads tid, varje dag hade berättat för någon vad den gjort för dumt på fyllan, jag vill inte vara med i alla fall ;)



2010-12-02, 08:16:18

mirrepirre

Nää inte jag heller S,. :)



2010-12-02, 12:58:28 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?