LLLÄÄÄÄTTT

2010-08-15, 11:38:04 / Kategori: party
Hola !

Vilken helg !
Full fart verkligen. I fredags firade vi Viktor.
Riktigt bra fest. Jag hade bakat en tårta som en suprise :)

Jag Sofia & Christina

Karin & Jag

Sussana Jag & Jonas


Igår var det partybåt. Kl 10 skulle man vara vid hamnen..
Lite sliten men det ordnade upp sig efter ett par drinkar.
Kom hem vid 19tiden sov ett par timmar,svirade om och stack bort till Dogge & Hasse.

Nu är jag sjukt trött. Många dagar med party och lite sömn..
Mitt rum har ingen Ac el fläkt. Så jag sover kasssst.


Det har blivet riktigt varmt igen. Inatt när jag gick hem var det 24grader..
Svetten rinner på mig nu.
GAHhHHH!

Bilder från båttrippen kommer.

Nu ska jag försöka somna om!
xoxo




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?