har aldrig hänt

2010-08-06, 17:38:19 / Kategori: Livet på malta
Energin dog.
Mirre är kluven.

Vinfestival ikväll/BBQ på balkong el mögla framför Ronja Rövardotter ?!

Jag är slut, har ont i halsen och jätte trött.
Tror att semester gör mig asatrött.
Från 200% till typ -% liksom..


Fick reda på att bästa kräftskivan är imorgon.
Hade gärna tagit första flyget hem och deltagit.
Förra året var succe!

Vivsan är fotografen
Då bestämde jag mig för att åka till Malta.
Träffade Tobbe där och vi tjötade om ditten o datten.
Då säger han; Har jag sagt att jag kankse ska till Malta!?
Å jag säger; Nää,.jag med!
Hur sjukt är inte det?!
ovetande om varandra skulle vi båda till Maltis.
Och nu så bor vi isamma lägenhet.

Önskar mina vänner där hemma en kul kväll imorgon!
Nu blir det Gossip Girl för mig!




Vivi

Haha. En bokstav fel kom till någon som verkar gilla rött och jul. Haha! Gör om gör rätt! :)



2010-08-06, 18:44:00 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?