Så fin så fin

2010-04-27, 17:32:53 / Kategori: Livet på malta
Halloj!

Tänkte ger er lite bilder..
Istros är så himla fin nu när den är iordning gjord!
Allt skiner..



Dagens Lunch:
ParmaWraps med oliver,soltorkad tomat gurkarstavar och vår lök
philadelfiakräm med pepperrot och kex med smak av getost och örter! TOKGOTT ;)

Fullkorns Penne med lax,spenat och rosepeppar! enkelt o asagott! ;D

Snart är det dax för ytterligare en kväll....
Jag har världens bästa liv just nu.
Gör det jag älskar och njuter varje sekund..

Idag tittade Tobbe in, kul att se honom !;)
Han ska även titta in på torsdag då vi är tillbaka från Gozo.
Imorgon seglar vi iväg.....
Hörs på torsdag el kankse ikväll igen..


..Carpe Diem..

Karolin

Maten ser supergod ut och båten jättefin!. Jag gjorde laxgryta igår. Det tyckte jag var himla bra jobbat av mig, som är så dålig på att laga mat, jag har kommit på att jag är nog inte så dålig som jag tror! Ska ni ut på tur till Gozo? Här börjar också bli varmare i Svearike men det är ju inget i jämförelse. tråkigt nog ganska gråa dagar det sista, men jag är nöjd bara man slipper frysa fingrarna av sig. Snart får jag svar från skolan i LA. håll tummarna för mig=). PUSSKRAM



2010-04-28, 06:40:30 URL: http://karolinhannah.wordpress.com

Marie

Karro, skola i L.A! Cooolt! :)



Murre, laxpastan ser himla god ut och även den där fillykrämen.. önskar jag fick sån mat hemma också.

Kram!



2010-04-28, 14:59:29

Sandy

Båten ser superfin ut! Saknar din fantastiskt goda mat!!! Hoppas jag får smaka den snart igen!

Kramar



2010-04-28, 22:01:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?