Lördagkväll och matlagning

2010-04-24, 19:28:30 / Kategori: Livet på malta
Halloj alla fina!
Mirran står i köket och preppar järnet.
Det förbereds personalmat och tryfflar, wienernougat, chokladchips och kardemummaglass m.m..
Tänkte ligga bra till i veckan så min lördagkväll för tillbringas i köket.
Har ändå vakt på båten och det innebär att jag måste vara ombord 24h.

Var precis ute och fotade kvällssolen.
Har vart en riktigt skön dag idag.Men ingen solning för mig..
längtar tills nästa helg får då tror jag att jag kan sola :)



Ha en skön kväll..
kisses from mirre!



Marie

Idag har vi haft jättefint väder.. Fia sa att det var 18 grader i Vbg idag.. HÄRLIGT! Vi går också mot rätt årstid nu, äntligen.. :)



Ser vackert ut där, hoppas du hunnit njuta lite i helgen också och inte bara jobbat.



Glöm inte kolla bloggen, Mille är äntligen korthårig!



...och vi har fått träffa goa Stella!

När vi var hos Florence så gjorde Stella det hon inte hade gjort på tre dagar och efteråt sa Mille med en rynkad näsa: Stejja hade baaajsaaaaat!! På JYGGEN!



;)





2010-04-26, 20:30:57 URL: http://[email protected]



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?