Life takes turns..

2010-04-21, 17:03:43 / Kategori: Livet på malta
Halloj sköna bönor!
Idag är det redan Onsdag och det tycker jag är bra!
Jobbar hela helgen så eg spelar det inte så stor roll..
men Onsdagar känns ändå gött på nåt vis.
Massa sol idag!
Skönt att man kan få varma vindar in i köket.
Lite avis på grabbarna som får jobba ute :)
Dagen har rusat förbi !
Lyssnat på Kalle Baah och Govenor Andy gör att tiden går extremt fort..
Kul texter! :)
Imorgon blir det
Okkervill river med Roky..




Denna sommaren skulle jag ju egentligen varit hemma i mitt hus och fixa massa.
Det närmaste jag kommer trädgård är mina örter jag precis planterade.
Den får följa med mig ut på lunchen så den får solljus och överlever..
Kärlek mina vänner det är viktigt! ;)



Nu ska jag ta en duch.
Ta mig bortåt och kolla nya glajjor.Mina gick sönder igår ;(
Sedan blir det häng hos Tobbelina.

Fridens!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?