1day 3 more to go

2010-04-26, 22:16:02 / Kategori: Livet på malta
Tjenixen!
Nu sitter jag på den andra båten, Blue Leopard.
Vi har inget internet på Istros så jag stack bort hit en sväng.


Ägaren kom ombord idag. Och Mirran har kockat hela dagen.
Har gått super. Något trött nu.
Vaknade 06 imorse och jobbade till 21 ikväll.

Eftersom vi inte har internet ombord längre och ska ut på tur,
ev imorgon så kommer jag inte kunna skriva på ett tag.
Men jag har det bra och jobbar på.
Försöker mitt bästa för att göra alla glada och nöjda.

Nu är det varmt på riktigt.
MMMMMM
Hoppas på en solig helg efter denna vecka.
Det är jag verkligen värd.
Så håll tummarna!

Ser ni fisken i mittskålen?
Charlotte tyckte vi skulle ha den där idag.
Rätt coolt fakt ;)

Nu ser jag i kors..dax att gå å lägga sig!
Me so Tired...

kisses and hugs!





Majja

Har hon fångat den fisken själv eller? ;)



2010-04-27, 14:53:58 URL: http://majjamej.blogspot.com

mj

nope den kommer från vårt akvarium på båten! ;)



2010-04-27, 17:19:10 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?