om ni ändå är här o läser så varsågod

2009-09-08, 19:20:20 / Kategori: Allmänt
Lite om mig :

Du heter: Mranda Rebecca Johansson

Smeknamn: Mirre

Har du något utländskt påbrå? Nej
Låt som när du är ledsen sörjer till? Vi två 17 år, Håkan Hellström. Hallelujah med norrmännen.

Beroende av: kärlek

Vem behöver du mest just nu: stefan

Vad tror folk om dig? glad & snäll förhoppningsvis
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon.
Brukar du skratta för dig själv? Ja. Mkt just nu då jag tänker hur galna jag & mia var en fredagkväll.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Gott! själv ligger jag nerbäddad med världens huvudvärk :(

Var bor du? i bua

Trivs du där:  Ja. Ibland längtar jag tillbaka till bergsgatan.

Äger du några converse: Ja, vita & svarta

Sprit, cider, vin eller öl: Helst rom. rött vin el mousserat

Brukar du bli för full: Ja nu det senaste har det vart mkt av det.
Vad har du för mobil operatör: 3

Är du allergisk i mot något: Elaka människor räknas det?

Har du haft sex idag:  Nej.

Nästa mål i ditt liv: leva ett liv på malta, 6mån utan nära & kära

Hur svarar du i mobilen:  Halloj !

Vem ringde du senast? olof från mob.steve från jobbet

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag undrade hur han mådde.
Antal timmar sömn inatt: 7

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: så gott som alltid!

När mår du bra: alltid

När blev du fotad senast: Igår.

Hur känner du dig nu: Glad

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: fina när dom är brunbrända

Vad saknar du: Inget faktiskt!

Hade du en bra kväll igår: ja, såg en skräckis.halvsov i soffan alltid mysigt

Favorit dryck på morgonen: vaniljte

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.30 om jag inte somnat tidigare i soffan

Är du blyg? Inte direkt. Inte alls faktiskt.

Sysslar du med någon idrott: nej. sola på sommarn? då går jag inför de som en idrottsman ialf

Vill du hellre ha mail än brev: ja det är väl enklast och snabbast.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja jo .

Har du spytt offentligt: Ja .

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ragga upp nån och vara helt grym på att charma.

Är du nöjd med ditt liv: MYCKET!

Är du bortskämd: Ja

Vad gör du i morgon: jobbar 7-15.45 sedan asia

Vad är det värsta du vet? orättvisa. elaka dryga människor. när djur far illa.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?  olika.ibland mkt, ibland lite
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Madonna. Grym stark kvinna.mkt välgrenhet. Håkan för han sprider glädje!

Vad längtar du till? min födelsedag

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut!! Jag har dom bästa.

Vad använder du för shampoo? redken

Vad är det finaste du fått? ett rikt liv

En speciell dag du minns:  sommarn 2004 vill jag säga där.

Hur gammal är du:  25 snart 26

Tycker du om någon just nu:  Ja!

Om fem månader: Har jag the time of my life och längtar till att få komma hem till en underbar tid hemma i sverige.

Du samlar på: porslin och örhängen

Gröna eller röda äppeln: röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: stefan,mamma,vänner
Gillar du golf: Nej.

Vilken tid gick du upp idag: 06.30

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: nej

Är det okej att gråta: ja, lätta på trycket är det bästa som finns
När grät du senast: häromdagen till en film
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Långresa ,bygga hus
Bär du glasögon eller linser: inget
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: absolut inte..bara man tycker sina kläder är snygga så spelar det väl ingen roll
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 8-9 om det inte har varit festligheter.

Har du piercing: nope,borta

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Ja!!!

Solar du ofta: på sommarn ja. I L O V E THE S U N

Är du bra på att laga mat:Ja.

Hur vig är du: Ganska vig faktiskt.

Är du musikalisk? ohno

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: jag liker inte glass

Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte. hoppas på att bli katt och ha tur att hamna hos någon som jag är mot kissemissar.
Tycker du om sushi: skulle kunna leva på det!!
Vad äter du helst när du ser på film: frukt annanas och sånt gott.men igår blev det popcorn och det ångrar jag idag.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja! Still going strong.

Har du tandläkarskräck: JA fy katten.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: moorgon
Vilken ögonfärg har du: Grön-med grön ring runt

Har du någon gång gråtit dej till sömns: nja nej tror inte det

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: nope inget för mig.

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag hoppas på 3 ggr vecka. nu är mirre på g! men jag är dålig på att hålla de igång. men denna hösten ska jag komma igång :)

Nu vet ni lite mer om Mig!

puss hej!

 


TereseErica

Skall du kolla på idol idag?



2009-09-08, 20:05:41 URL: http://tereseerica.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?