duktig flicka

2009-09-07, 21:32:06 / Kategori: Allmänt

Hemma nu efter en lång dag med jobb.
stack in till stan idag till Miljö-Hälsa.
Vi ska skulle prata om min HAACP-Plan.
Majgad!
så mkt pappersjobb som ska förklaras i detalj vad jag gör när jag får en vara.
Hur jag hanterar den vart den ska hamna nånstans. Kyl,frys,tillagning.
Vad som kan hända om ngt går snett. Faroananlys. Allt ska beskrivas i minsta detalj.

Efter detta så sprang jag på stan en sväng innan jag skulle till Asia.
Världens bästa ställe att hänga på, In deed!
Man blir lugn avslappnad och tränad. Perfekt för lilla mig.

Efter träningen mötte karrolove upp mig.
Vi köpte sushi och gick upp till hennes lght.


Poppade precis en påse popcorn.
Ja, på mitt initiativ
!
Händer nog nästan aldrig. Men idag var jag sjukt sugen.
Passar bra till skräckisen som vi inte våga se färdigt igår, för att det var så mörkt o läbbigt ute.
Men idag är det minst lika svart. 
Hauting in Conneticut kommer antagligen skrämma skiten ur mig.

imorgon är det tisdag.
En av mina favoritdagar på veckan.

Nattii!


Anonym

en halv påse popcorn senare. Och jag har ont i magen. aldrig mer.,..



2009-09-07, 21:49:21 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?