stegraknare

2009-10-26, 17:11:28 / Kategori: Livet på malta

Idag har jag haft pa mig min stegraknare.
Trodde inte det skulle bli sa manga steg.Ar uppe i 11536 steg nu.
 Snart jag ska jag ut pa 45 min prommenad till traning som ar ikvall sa
over 20tusen ska inte bli nagra problem.
Jippie!

Kankse nan pa jobbet i bua kan ge mig steg for traning, om jag skriver vad jag tranat.
Ikvall blir det nog core tror jag.
Idag har jag lagat Spagetti Kottfarssas & nu i eftermiddag har jag slangt ihop hostig gryta. Flaskkott,bacon,champinjoner,lok, apple,curry, de ska nog ga ner hoppas jag.

Ha en skon kvall dar hemma
vi har fatt internet nu pa baten sa nu kan de bli lite mer inlagg..tjoho!
ses senare!

Karro,klart du ska komma! Valkommen nar du vill!


vivi

hihi. chattar med dig på fejjan men gissar att du blir glad av ett hej här med :)



du verkar ha det så skönt att man nästan blir lite avis. ta vara på tiden.

kram



2009-10-26, 19:38:30 URL: http://bubbles.blogg.se/

Wiwi

tack!!

träna, ujj blir trött av tanken bara ;) duktigt!



2009-10-26, 19:48:11 URL: http://wiwis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?