OHMY

2009-10-22, 22:24:34 / Kategori: Livet på malta
Hello everyone!
Min hjarna blir helt knapp av all denna engelska. Och nu ska jag skriva pa svenska.
Det ar faktiskt lite tricky.
Alla pratar flytande eng och jag stapplar mig framat.
Min NoodleWook idag gjorde succe, en sa att den var battre an den forre kockens.
Och den andra killen ville ha de till frukost och unch imorgon. :)
Ni ska fa se vilka batar som ar omkring dar jag ar.
 Vi snackar 500miljoners klassen.
Japp 500 miljoners klass pa batarna. Helt galet.
Och har jobbar jag liksom.
Nypa sig i armen ar vad jag far gora varje dag framover.
Igar sa stadade jag ur hela koket. Det hade statt still i 3 veckor och kylskap fulla med mat. YSCH! 
But i did it.
Klarade att stada ut dem utan att spy. Helt otroligt.
 Kankse kommer jag kunna byta blojor utan att krakas i framtiden.Det finns hopp.
Detta tog hela dagen sa igar blev de ingen matlagning.
Vi kakade lunch och kvallsmat ute.
Kvallen igar var fantastisk. Uppe pa en rooftop satt vi och at varldens middag.
Antipasti forst med massa gott.
 Sedan kom musslorna in och till middag at jag en skaldjursrisotto.
Lite drinkar och gott rodvin pa det.
Dagens lunch blev omelett och nu ikvall at vi wookade nudlar.
 Sedan stack jag pa Yoga i en jattegammal kallare, typ lite fastningen stuk,vita stenvaggar.
Jattefint med massa tanda ljus och lugn musik.
Behovligt efter jobb i 8 h. Idag pa eftermiddagen sa fick jag lite cruising ut pa landsbyggden.
Vi tog ett stop och fikade inne hos en malta gubbe.Som var hur rolig som helst.
Just nu sitter jag i Simons vaning och snor hans internet.Lite segt idag men jag hooppas pa att kunna visa er bilder.
Jag har det super och vadret gor det liksom inte samre.
So far so good..
Imorgon ar det fredag kara vanner ni far ha det sa gott sa ses vi forhoopningsvis imorgon oxa.

Det ar dax for mig att kora hem.
Ska ta bilden for forsta ggn och kora i vanster trafik dar folk kor som galningar och dessutom far man dricka alkohol o kora bil har. DANGEROUS!
Far se hur detta gar ikvall. :) men de ar inte sa langt tillbaks till baten faktiskt.
puss & kram till alla.
Ni verkar ha de toppen dar hemma oxa!!
Natti..

Stefan

Så jäkla coolt.

Kul att höra din röst även om man bara hörde vart annat ord.

Nu ska jag gå och krypa ner och invänta ännu en arbetsdag som verkar bli allt annat än kort.

Puss å Kräm

god natt



2009-10-23, 00:02:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?