Strosa

2009-11-21, 15:39:08 / Kategori: shopping
Jag är precis hemkommen från Sliema.
Tog mig en promenad ner dit och strosa i affärer.
Provade klänningar linnen,stickade koftor,skor..

Det slutade att jag kom hem med ett par svarta pumps. Gorgeous!



Kaffe,bok,samtal från Steve. Perfekt lördageftermiddag.


Julpynt och 20 grader varmt känns så låångt borta.
Men va tusan 21 nov idag. Nästa helg hade jag satt upp julstjärnor juh !


New Moon ikväll. Ska bli kul att se fortsättningen.
Jag har inte läst böckerna så jag har inte en susning om forts..SPÄNNANDE..

Ha en skön lördag
Tack för alla fina inlägg, det värmer här borta att ni tänker på mig !
Thats on thing Im very greatful of. EVERY DAY...

Emma Brissman

Jag älskar New Moon!! Har läst böckerna så visste ju vad som skulle hända, men tycker den var riktigt bra! Hoppas du tyckte om den också. Kram



2009-11-21, 17:03:43 URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com

Wiwi

mmmmmmm mumma till skor!



2009-11-22, 23:39:18 URL: http://wiwis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?