not bad at all

2009-11-28, 12:37:59 / Kategori: Livet på malta
Ligger på altanen och njuter av värme & sol.
Kunde inte låta bli att dela med mig.

För jag evt ju att ni är glada för att jag får sola och ha det bra. :)hihi



trevlig lördag!

Marie

Ja det är lite skillnad mot hemma, här är det mulet och grått, många plusgrader och idag har vi ställt upp adventsljusstakarna! Snacka om motsatser..



Mamma och Lars är här och hälsar på, jag försökte få tag på dig på Skype, men du var nog inte där. Vi tänkte pratat lite med dig allihopa. Nästa gång istället.



I eftermiddag ska jag och Fia bowla med grannarna och Mille ska vara hos Else&Anders.

Vi har försökt få tummen ur och hitta en resa, men det händer inte så mycket. Måste ta tag i det.



Fia hälsar att du har tagit en såååå fin bild på Mille i vårt sovrum där det ser ut som någon har använt en dammsugare i hans hår! ;)



De hälsar alla här och säger att det är HEEELT ok att vi inte köper några julklappar i år. (I alla fall inte du!)

Du får kanske köpa en ny väska med dig när du reser ned iofs för liiite får du nog ta med dig ned igen.



Kramkram från oss...!



2009-11-28, 14:20:39

Wiwi

göttit att nån har lite sol o känner värmen sprida sig i hela kroppen, pga av en liten sak som solen... ;)



2009-11-28, 19:00:14 URL: http://wiwis.blogg.se/

Wiwi

internet shopping = billish! ;)

ser till att fynda riktigt rejält, dock är de la inte så bra för plånboken kanske...



2009-11-28, 23:08:40 URL: http://wiwis.blogg.se/

Vivi

Har lagt till Malta i väder aplikationen på min telefon nu. Perfekt!

Trevlig lördag.



2009-11-29, 00:14:07 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?