klappar..

2009-11-25, 22:16:49 / Kategori: kärlek
Till vänner & familj.
Iår så bestämmer jag, att jag inte ska få en enda julklapp.
Och jag kommer inte heller ge en enda julklapp.
Undantag: Systerson,gudbarn & Liz skruttfisbebis.

Orsak:

Jag kommer hem till Sverige den 22e dec sent på kvällen.
För att jag redan hade övervikt i väskan när jag åkte hit ner.
För att jag vill slippa stressen och springa i affärer för köpandes skull den 23e dec.
Vill inte springa på stan när jag vill umgås med nära o kära.

Min julklapp iår blir :
MIG

Jag kan hellre ha en rosett och hoppa ut ur ett paket.

Respektera detta nu.
NO JULKLAPPAR!

Wiwi

finaste med julen är att man får umgås med vänner o familj.. de är den bästa julklappen... tycker jag då´rå... ;)



2009-11-25, 23:19:12 URL: http://wiwis.blogg.se/

Lollo

Hej hjärtat! Det bästa med julen är att mysa, inte alla klappar... Nu kommer du snart hem miran, går ju superfort. Ses snart! pusskram



2009-11-26, 06:48:10

Liz Håvemark

grym idé vi vill gärna se dig hoppa ut ur ett paket:)Jäklar vilket fint kort på dig, du e en riktig pudding lilla kusse!!

Du gör helt rätt som lägger tiden på att umgås, i stället för att stressa runt med klappar. Du behöver inte alls köpa något till Mini, han kommer vara glad å bara se dig hoppa ur paketen:)Något som han själv har svårt att göra:) Men jag fick ju till tröst på undersökningen idag att barnen i afrika dem har det jobbigt, så nu känns det ju mycket bättre och lättare.

Klockan 18.15 idag ska vi gå på husvisning här i stan, lite oväntat men det verkar jättefint. Ligger på hemnet.se/ pechlins väg/ i varberg om du e nyfiken:)

Ha det toppen och ta hand om dig!!!

Kram kram



2009-11-26, 11:01:11

mirre

hejsan vänner,det känns bättre att lägga tiden på att umgås ist..

Liz spännand med huset,jag skall genast kolla. :) blir mini ivrig inne i magen,slå till för då känner han sig hemma! lycka till ikväll kram



2009-11-26, 17:18:59 URL: http://mirre.blogg.se/

mirre

lizfis,dina bildder var ju inte att leka med,skulle ärna vilja ha ett sånt på dig här på min data,de med spegeln...vill du så får du gärna skicka till min [email protected] mejl ;)jag håller tummarna för ikvääll..såg ju grymme ut! helt fab ;)



2009-11-26, 18:02:53 URL: http://mirre.blogg.se/

prins

Hej,du var då en fin fin tjej.Underbart kort!

malta låter spännande..

ha de bra



2009-11-26, 18:59:38

Kariin

Snygg du är Mirre! Alltid!



2009-11-28, 17:48:30 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?