håll i hatten

2009-11-07, 13:13:16 / Kategori: Livet på malta

För här ska ni få höra.

Inte nog med att jag börjat träna och tycker de är kul.
Idag ska jag på Rugby. Sverige vr malta.

Jag var skeptiskt först för jag och sport är ingen bra kombination.Men va tusan de kankse är skitkul :)

Har precis ätit en godgod fisksoppa. Linneas´ recept.
 Ska ge er det senare för den är SuperGod!

Regnat har det gjort idag men bara några stänk nu kom solen precis genom mitt fönster.

Halva Bua ska på fest idag. Oktoberfest. Hoppas ni alla får en kanonkväll!det hade vart kul att delta men ni   får uppdatera mig på facebook.

Ses senare!


Anna-Lena

Hej murre!!

Tråkigt att höra att du har hemlängtan, jag brukar alltid ha hemlängtan en vecka sen är d över för jag får så kloka ord från min mamma som säger att jag ska passa på och njuta, sen tänka efter hur många får denna chansen.....tänk på det! Ett minne och en grym erfarenhet rikare blir du!

Du är ju snart hemma igen, sen har du fått din dos så du kan åka igen! CARPE DIEM vännen



Har röjt som fasen idag.....hitta bla lite gamla brev från dig din gamle räv, ett brev du skrev när du praoa på ekotvätt....du verka inte haft så kul!! Hahahaha roligt va d iallafall!

Njut nu som bara den, lev livet alla som betyder nåt finns kvar hemma här och väntar på dig!

Massa kramar // Taurus :)



2009-11-07, 17:47:50

mirre

hej.ja visst måste jag det,ta vara på tiden. :)kul med brevet..måste få läsa nångång...tack för orden!=)h a en skön lördag kramis



2009-11-07, 18:13:47 URL: http://mirre.blogg.se/

Anonym

Hej Miranda !! Hur är läget nere i malta ?

Hoppas du badar och solar mycket !! Själv är det bra

med mig å jobbet flyter på bra !! Ha de bra och sköt om dig !!! kramar Tessan



2009-11-08, 10:13:27

mirre

hej tessaN!kul att höra av dig!skönt att höra att allt är bra. Jag har de bra oxå men har haft en liten längtahem period nu några dar.,men de går nog över snart =)sköt om dig och ha de bra kul att du titta in =)



2009-11-08, 11:14:21 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?