dåligt med

2009-11-09, 22:46:14 / Kategori: Livet på malta
Har inte haft nån blogg-lust det senaste dagarna faktiskt.
SORRY för det.
Hittar inte min usb-sladd heller. Har massa nya bilder att visa.
Idag har vi vart ute på sjön en sväng=sjösjuk.-oj ja,
vi skulle ta oss shipyarden. Båten ska upp på slip för ett par veckor.

Nu bor jag i Simons lght och vi får köra till jobbet varje morgon.
Kan inte fatta att jag kör bil här på malta. De kör som galningar och tutar massa och är de finns inga regler. TUTA & KÖR.
Jag är ingen aggresiv körare så de känns sådär att köra bil här.
Men än så länge går de, fast det är lite pirrigt.
Kvällen har spenderats med Tobbe.
Vi tog en kaffe och tjöta några timmar.
Det blev även lite spel av mustacsh-memori. KUL ! :)
Blir lite orolig när tobbe redan börjar prata om att Om han inte får jobb inom de närmaste veckorna så åker han hem igen, FY har ändå tänkt att; JAG HAR JU TOBBE HÄR så då bör jag fixa att vara kvar här.
Nu gäller de att leta jobb till han alltså.

Imorgon kanske de kommer bilder så stay update ! :)

Tack Liz för orden,tänk om ni vart här med mig nu,hade behövt det !
men de är som du säger man kommer uppskatta livet mer hemma.
Men just nu känner min hjärna att jag LOVAR mig själv att aldrig mer klaga på vardagen om jag hade fått komma hem och träffa vänner o familj typ...Så knäpp är jag.
Men jag skall kämpa på, once in a lifetime tillfälle de här.

Nu är de sovtime för mig.
ses imorgon igen !

Marie

Nu har jag redigerat lite i min nya telefon och lagt till dig så jag ser direkt när du uppdaterar, iaf på fejjan. Bloggen har jag inte fixat än riktigt, men det kommer.

Borde sova istället..

Jag tänker på dig massor. Längtar efter julen när vi ska träffas igen. Mille vill busa med moster!

sovkram



2009-11-09, 22:52:41

mirre

HEj bästaste syster! alla vill ha htc hero.Ser att många skriver om den och de är mkt reklam om den! CooLT. ska snart skaffa mig maltesnr så då blir de inget dyrt att ringa tror jag ialf! ha de så bra vi ses om 5 veckor typ.kram o natti! tänker på er oxå..



2009-11-09, 23:02:36 URL: http://mirre.blogg.se/

Vivi

Godmorgon Mirre. Jag sitter på tåget till jobbet. Det sticker i händerna som tinar efter kylan utanför.

Tänk på att allt kommer vara detsamma när du kommer hem. Vännerna är desamma, de som inte finns kvar är inte värda att vara dina vänner. Det kommer vara sig likt på jobbet, barnen kanske har vuxit någon cm och några nya kanske har börjat, men känslan kommer vara samma. Ditt favvo fik kommer vara sig likt. Hemma hos mamma och pappa kommer det lukta som det alltid gjort...

Ja du fattar.. Vardagen smyger sig på vart man än befinner sig.

Ta hand om dig.

Vivi



2009-11-10, 07:49:18 URL: http://bubbles.blogg.se/

Liz Håvemark

Godmorgon söta kusse!!

Idag blir en grym dag och jag tycker du ska unnan dig något alldeles särskilt där nere idag! Någonting som bara du e värd!!

Bebisen har varit helt vild i magen hela kvällen igår och jag har nog invärtes blåmärken efter alla sparkar:) Men inga tecken än på att den vill komma ut:)

Ha det toppen och sola näsan åt oss med:)

kraaaaaaaaaam



2009-11-10, 10:29:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?