underbara lördag

2009-05-09, 18:52:20 / Kategori: Allmänt
Denna lördag har vart så bra! Så jag tänkte dela med mig av den till er.
Först vakna jag jätte tidigt som jag alltid gör när jag har partat dagen innan, varför är det så att det blir svårt att sova då? tycker man borde kunna sova längre med alkohol i kroppen men det gör verkligen inte jag.

Men jag skulle ju ändå upp tidigt för jag skulle till agaton som jag sa innan.
Jag & Elin gjorde stan i massa timmar. Först ett stop på Blå Dörren, Där har dom sallad för dem som följer G1 så är det bra att äta där :) jag tog en pasta delize, min favvo! Räkor lax & spenat med hummersås & pasta. MumS!

Efter mat-stopet strosa vi runt i stan. Hm, Gina och lite andra affärer. Vi träffade elins syrra & lille Melwin som är såå söt.
Look here :)


Jag hade present kort på Servera så jag köpte mig en liten grill, så fin  en Rosa Klotgrill. Det blir premiär för den idag!



Vi sa hela tiden att nu måste det bli kaffe stop för elin & jag var lite sletna efter gårdagen så kaffe var ett måste NU..
så vi tog espresso house.. Elins mamma tittade in och tog lite kort på oss.







På hemvägen tog vi en sväng om scorett och jag blev kär. Jag vet att mina nya klackar & jag kommer trivas ihop ;)

Niiice!


I eftermiddags så har jag lapat sol med Mia.
Engla var uppe o lekte på vinden.
Min mamma kom förbi och ville ha ett glas vin och mina kusiner var med o hälsade på.

Jag och mia satt i solen ett par timmar och hade det riktigt gott.
Ikväll blir det grill på trossvägen.
Med fina vänner.
så nu ska jag hem o fixa steken.











Må så gott.
kram & kyss!





J

Snygg grill, snygga skor! fan va niice klockor ni har då! ha en härlig lördag :D



2009-05-09, 19:03:48

Therese

Shit vilken cool grill!!! Måste ha:P haha



2009-05-11, 08:19:30 URL: http://sunshine29.blogg.se/

elinL

jag gillar kortet där du skrattar och jag är en kines:)



2009-05-11, 22:26:32

OGC

fett med REPRAZENT på sista bilden! WEST COAST KILLAZZZZZ!



2009-05-12, 17:35:29

Kariin

åååå jag har med spanat på de skorna ett tag, dom är helt sjukt snygga! Synd att man är fattig student annars skulle jag gjort som dig - slått till omgående!



2009-05-12, 22:42:43 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?