sleten...

2009-05-16, 18:34:56 / Kategori: Allmänt
hejsan hej.

Idag har vart en seeeggg daaagg.... Jätte trött & sleten efter gårdagen.
Vi hade såå himla kul verkligen lyckat med spontan fest.

Var ju en sväng på Hospitalet. Linnea mådde fint. Hon var dock ganska blåslagen i både ansikte och armar.
Hon har lite semester nu när hon får ligga och ta det lugnt. När hon är hemma annars så bakar hon byter gardiner,
 typ 7ggr på år. Ute och sjunger i kyrkor. Hänger på Limagården hos de "gamla" .Det är full rulle på den tanten.
Härligt att se en så posetiv människa trots allt detta som har hänt. Hon tar verkligen livet med en klackspark. 91 år och inte ett dugg bitter. Sjukt cool brud får jag säga.
Vi prata om att vi måste gå på håkanH konsert ihop så vi boka den i sept på Liseberg.


Jag sov ut när jag kom hem och nu hänger jag hos fille. Passar på att sno nätet. Känner mig helt naken att vara utan både internet och mob. DONT TRY IT! skit jobbigt.. ingen får tag på mig. Jobbig känsla. Men snart borde min mob vara klar.

Det blev inget mopperally för mig alls idag. Jag ska lägga mig i soffan och se en bra film. Så ser min kväll ut..

Ha det gott allesammans
kram kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?