plattan

2009-05-18, 15:48:30 / Kategori: Allmänt
-Ja, tänkte ni oxå stockholm när ni såg min bricka.
 Den heter nämligen plattan. Fiiin..& stor. :)



Jag satt å tänkte att när frippan & vivsan tittar ner från storastaden i helgen skall jag göra frukost åt dem.
Färska frallor på trossvägen på lördag, ni kommer väl?


Nu har jag jobbat färdigt och nu skall jag gå hem i mina nya skor. Köpte genom jobbet. Sådana som är skålade under foten. De är bra för vaderna, rumpan och ryggen. Man blir mer rak i ryggen och använder muskler som man inte gör annars.

Idag har jag både gått till jobbet och på min rast. Nu ska jag traska hemåt. Bra.
Hoppas på snygg röv och snygga vader snart då ;) Hihi..

Liz kommer ut till oss idag. Ske hem o göra god mat till oss. kankse hinner jag måla oxå.

puss kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?