Party!

2009-05-15, 13:48:18 / Kategori: Allmänt
Klackarna i taket vi ska riva hela haket!
-SÅKLART !!

Ikväll så blir det fest. Vi ska fixa massa nu i eftermiddag. Men först ska jag till banken skaffa lånelöfte och fixa ett gemensamt konto till mig o steve. Sen ringde pappa och ville ha hjälp att hämta en nyrakad katt. Så jag får köra in till stan. Allt detta innan fyra. När jag skulle hämta bilen skulle jag köpa en blomma åt mamma oxå. Ni ser. Livet ska man fylla till fullo. Jag lever varje sekund känns de som just nu.

Men det är klart man ställer upp åt sina föräldrar som har gjort detsamma för mig i åratal och gör fortfarande.

Ni hänger väl med ikväll jag uppdaterar så fort jag kan. Mia har med dator o internet så vi kan dela med oss lite happening! 

Mot sheerwood skogen...

Trevlig helg friends!


Marie

Önskar jag kunde hjålpa till lite mer än jag gör.. önskar avståndet vore lite mindre..



2009-05-18, 20:51:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?