på min rast

2009-05-04, 14:16:10 / Kategori: Allmänt
hejsan alla fina.

Nu har det gått några dar sen sist. Och vi har hunnit göra massa.
Vi börjar från i onsdags förra veckan. Väl hemma från jobbet hämta flyttbilen som vi hyrt. Tog några timmar att fylla med hjälp av mikael och steves föräldrar.
  
Det gick jätte smidigt allting och vi hann städa vår lght en del oxå.

På torsdagen kom Martin in och hjälpte oss. En stor stark man ;) tackar så jätte mkt för hjälpen! och även steves föräldrar och hans bror Henke kom på eftermiddagen. Jag åkte till Bua vid tre-tiden och hade med mig våra katter.
Rätt nervösa var stackarna. Men nu några dar senare börjar även dom känna sig lite trygga i det stora huset.

Det har vart gott att vara ledig massa dar, men varje timme har man vart riktigt effektiv fram tills igår. Då var vi döda.
Massa flytt och packa upp och sen fest på kvällarna. Tufft. Men nu är de ny vecka. Nu ska vi sätta igång  att måla väggarna. Vitt ska de bli. Så framöver blir de inflyttningsfest, ni kommer väl?

  På fre kväll så hade vi besök av massa vänner. Det blev lite öl & vin för den som ville. Och senare på kvällen blev vi bjudna på mat hemma hos Basel o A-L  tack snälla ni för de ;)

På lördagen tittade Lollo, min syster &  mille förbi.

  


 Våra föräldrar kom oxå på en kopp!
 Underbart att ha altan. En ute och en inglasad.
På lördag kväll grillade vi och snacka skit och åt goda och äckliga jelly Bellys. Typ en grön kiwi en en grön snorkråka? fy bubblan jag lyckades inte att få en äcklig iafl. Tur, jag som är så klögmagad.
    
Martin Jag & Mia                   Huset vi hyr                 Sandra & Krippa




Nu är min rast slut för idag så jag tackar för mig. Passade på att låna datan för vi har inte internet hemma, min mob funkar inte och vi har inget hem nr. Snacka om svåråtkommlig. Så nu vet ni, ring steve om ni vill mig nåt ;)


Mehlina

HEEJJJ!! Ja shit va mycket ni fått gjort! Se till att fixa mobilen nu så man får tag på dig! Kommer snart på besök igen, tyckte ni hade så mysigt :)tack själv för en toppen fredag, riktigt lyckad blev den! Ha d bäst så ses vi soon again, pöss kram



2009-05-04, 18:27:01

Alexandra

Shit vad mysigt det ser ut.. eget hus alltsà?

Var i Bua?

Hoppas att det gàr sakta för er att flytta in sà vi hinner komma hem och kanske fàr komma pà inflyttningsfest?

I juni nàgon gàng tänkte vi ocksà ha infllyttningsfest, blev ju inte av senast vi flyttade in... sà den här gàngen fàr vi chansen igen =)

Hoppas resten av flytten gàr bra, kramar



2009-05-05, 13:55:54 URL: http://alexericsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?