många steg blir det

2009-05-04, 20:20:01 / Kategori: Allmänt
Då var Måndag snart förbi. Snart helg!! ;) hihi

Har röjt en del hemma efter jobbet sen tog jag en powernap. Och nu ikväll blev jag bjuden på te o lite jordgubbar hos Mammi & Englis. Snodde datan för engla skulle borsta tänderna. :)
Har stor appstinens nu när jag är helt isolerad från allt med kommunikation.

har haft på mig stegräknare idag tänkte köra det ett tag för att bli bättre på att röra mig så dagens steg är: 12855 hittills.

Sket i att gå på rasten för jag skulle göra lite grejor på nätet. Så imorgon kan de nog bli mer steg. Nu ska jag dra mig hemåt o glutta film. Och tack olof för du glömde din fina klocka så att Jag kan låna den denna vecka perfekt! ;) du är för snäll ibland.

Ha det gott allesusammans! kram

Föresten Grattis till Sandra på jobbet som fått en dotter ;)jättefin liten tjej!

olof

rör min klocka och dö.



2009-05-05, 17:58:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?