lill-lördag

2009-05-14, 12:33:42 / Kategori: Allmänt
Full fart in mot stan efter jobbet. Skulle hämta en kattbur åt Linnea för hennes katt är så stor att han inte får plats i en vanlig kattbur, stackarn har så mkt hår. På fredag ska de bort han kommer se ut som ett lejon. stort huvud mkt svans och tofsar på benen. Han mår så himla bra efteråt..

Snabbt ner på stan för att klippa mig o färga håret.


Det är min kvalitetstid hos frisören. Jag älskar att bli fixad. Liz är grym, testa henne nångång.
 Misan & Dixies jobbar hon på.

KEN, jag skyller på dig för det suddiga kortet...



Steve hade vart i Gbg hela eftermiddagen så jag skulle hämta upp han på stationen. Tåget skulle komma kl 20.00 och jag tänkte överraska med  middag i bilen.. hämta ut en färdigslizad pizza och satt där och vänta.
 Väntade & väntade..min inget tåg kom.
Fan oxå, var så himla hungrig så jag fick äta själv i bilen.
 Hur mysigt blev det på en skala då?!??

ca 40 min senare dök tåget upp och vi drog hem.
Jag hade hyrt 3 filmer och köpt massa godis oxå för att fullända kvällen med mys.
Men jag somna visst till Greys igår kväll. Ingen pizza ihop ingen film och så var kvällen slut.


Men vi tar det ngn annan kväll helt enkelt.

So long...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?