Lång dag med jobb

2009-05-11, 18:02:33 / Kategori: Allmänt

Nu så har jag kommit hem efter en lång dag. Har vart på utbildning. Så nu ikväll ska jag uttöka min egenkontroll med ännu mer papper. Kändes skönt att ha gått på det här nu för HACCP kontroll är ganska stort.

Som alltid när måndags kväll kommit tycker jag att helgen är ett steg närmare. ;) underbart!

Det kommer bli mkt målande för min del denna veckan. En skön stund hos min älskade frisör.
 
Fulllspäckad vecka helt enkelt. Om det blir som vi vill kankse vi har köpt en bil oxå.

imorgon fyller min gamla hästakrake år. Lilla Caravelle blir 22 år. Jag fick han när han var 8 år. Galet var tiden flyger förbi. När vi köpt bil blir det besök till Cara. Underbara häst.

Nu är det dax för kvällsmat på trossvägen. Ni får ha det så gott ikväll!

puss


karolin

Då blir ju caravelle lika gammal som jag i år!. det trodde jag inte. =)



2009-05-12, 07:25:56 URL: http://cakepiece.blogspot.com

Alexandra

Tjenixen =)

Tänkte bara skriva att I look forward to midsommar... som fan =)



2009-05-12, 11:14:46 URL: http://alexericsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?