Just nu

2009-05-20, 14:05:33 / Kategori: Allmänt
har Miran rast!
En efterlängtad sådan. Ville passa på att blogga , orkade inte gå på rasten idag.
Har dock vart jätte duktig hela veckan.
Gått till & från jobbet, på rasten med så det räcker.
Det nya skorna gör att man blir lite tröttare tycker jag. Mina ben känns helt slut. Bra träning  :)))

Martin skorna kommer från JOBI skor.. Ska lägga upp en bild sen så ska du få se snyggingarna =)

Igår efter jobbet var jag MEGA duktig, ja det var jag verkligen.
Jag målade i 4h non stop.Okej ,kvällsmat slank ner men det gick fort.
Idag ska jag avsluta vardags rummet så är det äntligen färdigt.

Men ska sippra på ett gott glas rött under tiden det är en sak som är säker.
 Det förtjänar jag. Går ju på ledighet idag oxå.

 Vi har ledigt fredag här så det blir lite extra lyxigt idag fakt.

Fille har vart skit dukig och gjort en film från i fredags.Den blev grym spana in ....


 


ska bli duktig med på att klippa ihop lite filmer..alltid kul ;)

NU ska jag jobba vidare.

Kram kram

Filip

Ser att det sitter nu..att lägga till youtube klipp på bloggen. Kanon!



2009-05-20, 15:36:55 URL: http://diapordia.wordpress.com

vivi

hahaha grymt ju!

och guuud vad stora dina brills är :) kul!

ses i helgen snuppi



2009-05-21, 10:16:46 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?