Gammal kärlek rostar aldrig

2009-05-07, 14:06:03 / Kategori: Allmänt

Min föräldrar har i år vart gifta 30 år i sept. Galet länge! ;)
 Första ggn de träffades så var pappa full och bjöd upp mammi på dans. Sista dansen i parken i Varberg.
Sen träffades dom helgen efter igen- efter det var dom fast. Detta var i aug. I november friade pappa på hans kökssoffa i köket. I sept året efter var de gifta. Coolt tycker jag. Varför vänta..

Igår var jag hos dem och på kylskåpet hängde en lapp från mamma till pappa som var så gullig. Det behöver inte vara dyra, köpta, fixade grejer för att ge en kick för kärleken. Ett litet papper utriven från ett block funkar fint..
Och det roliga var att pappa gjorde det ganska lätt för sig här,. Han kunde liksom inte vara sämre..
se här


30 år,
 Omaj gad
 Det är längre jag har funnits till.
Av mig ska dom få en fin present.lite före deras bröllopsdag.
Kommer bli perfekt. 



Igår fixade jag massa blommor.
Kommer bli så fint senare i sommar.
Ska hem i eftermiddag och plantera massa mer.
Älskar att hålla på, var sugen på att bli florist ett tag. Men det är Mat-Tant som är mitt kall.
 Florist får jag vara på fritiden.

Igår så gick jag inte över 10.000 det blev 9200 lånade cyklen hem av pappa ist för att gå.
Idag glömde jag av stegräknaren.  Det är hur skönt som helst att kunna gå el cykla till jobbet ialf man blir piggare.

Vi hade en kille som visade skor på jobbet idag. Jag köpte mig ett par som är rundade
under foten så man får en bättre hållning bättre muskler i vaden och i rumpan.
Perfekt! tusan va jag ska använda dem!
nu har jag noll vader o för slapp bak ;)  hårdträning nu inför beach 09! hihih.

I helgen blir det massa måla för oss. Ska börja förbereda ikväll tejpa och slipa lister.
Vitt o fräscht. Ser fram emot att få iordning.
Nu får jag fortsätta jobba för min rast är över snart.

-over and out-





 


mehlin

ååååååå.....får du ideer mirran??m :)



2009-05-07, 14:50:19

vivi

sötlappen.

sånt gillas :)

pussipuss



2009-05-09, 10:05:44 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?