fortsättning...

2009-05-28, 22:55:10 / Kategori: Allmänt
Jaha mina vänner nu var kvällen redan här & Elin har lämnat oss för idag, men jag tror inte det kommer dröja speciellt länge innan hon kommer igen för hon fick köra moppe idag!! 15 igen.. Jippieykaieyy! ;D

Har haft det super mysigt ikväll tack underbara vänner.
Fredag imorgon det gör att livet känns lite bättre med massa ny energi.
puss till alla! sov & dröm sött..

bjuder på ett bilder från kvällen..


Fetaostbiffar med massa örter & vitlök. Tzatziki och en mumsig sallad. G1 är bra =)



vi toppade maten med en smarrig vaniillla latte & färska jordgubbar med citron & marängglass!
Jätte gott! Sedan rundade vi av med en moppetur ut till fyren lagom til solnedgången..





Elin kände sig som 15 igen....



NATTI..






Kariin

Gud va massa smarrigt!

Jag önskar med jag kunde laga massa sånt gott, men icke!

Kram kram!



2009-05-29, 09:31:04 URL: http://somethingileft.blogg.se/

Anonym

klart du kan I promise!!! ;)



2009-05-29, 18:01:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?