dödsåk

2009-05-27, 20:09:19 / Kategori: Allmänt
För en stund sen så trodde jag skulle dö. Steve kör så fort..enligt mig. Är sjukt åk rädd & ändå så sätter jag mig på flaket och utsätter mig för detta. Men de är kul ;) i Bua får man vara olaglig.

Idag har jag haft en fiin dag på jobbet. Vi var på Öströö fårfarm. Där var såå fint. Helt underbart.
Nu i eftermiddags så har jag vart på möte.

Steve kom in till stan och köpte sig en Iphone och jag köpte nästan en liten data ;) såå fin med trådlöst internet. Perfekt nu när vi nget har hemma. Tro det eller ej men jag hejdade mig och kände att tänk över detta lite.
Steve ska ju snart köpa sig en macbook och vi ska hitta nåt bra abonnemang med bra hastighet så en etxra data med ttrådölöst internet kan verka lite onödigt längre fram,. men om det inte blir så slår jag till ;)

Vi köpte med oss min favorit hem till kvällsmat, SUSHI! =)
Sitter hemma hos steve föräldrar och norpar nät nu. Var tvungen att betala räkningar  & surfa runt lite.

Imorgon är det torsdag och jag längtar Väldigt mkt till helgen.
Om jag får lov att klaga så har inte denna vecka vart den bästa i mitt liv.
 Tänkte göra det bästa av de som är kvar och fira torsdagskvällen med Elin.
Trodde vi ska festa på kräftor imorgon kväll men tyvärr så är de mkt vind ute idag igen så No kräftor Elin.. en annan gång.
 Hoppas du kommer ändå :))

hejje!
C U!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?